BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 19 April 2012

jatuh ditimpa tangga

oh shit ..
hari ini melakar sejarah .
dalam hidup aku ...
aku jatuh tangge depan kawan2 aku ..
sakitt nyer teramat ..
bengkak kaki aku ..
cenggini cerite die ...
waktu balek hari jumaat ..
semua klas da takde org ..
semua dah balek ..
tinggal aku , ras , najwan , tuan , daniel
pastu kiteorg menari kejap ...
nak hilangkan stres ,,
menari dlm klas ..
dalam pukul 12 20 cmtu ..
kiteorg membuat keputusan nk turun ..
balik laa kan ..
tengah sedap2 turun tangge ..
aku tergelincir ...
berdebabb babb aq jatuh ..
najwan tergelak mcm org gilo ..
tuan pun samo ..
ras smpai terbaring golak eh ..
daniel pun gelak mcm org gilo ..
dieorg bukan nk tolong aku ..
dieorg lagi gelakkan ..
sakit bhai ..
tangge tu ade 10 langkah ..
aku jatuh berguling2 ..
sedih + sakit ..
semua org tergelak waktu jalan ..
aku pun gelak gak ..
kalau tengok balek ...
lawak care aq jatuh ..
maluu weh .
hayah eh tuu .
cibailokk lokk .