BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 7 May 2012

i thought ..

hurm ..
kenape aq sedih ni ..
semenjak aq da denga cite psl kau ..
hati aq terus jadi pahit ..
memang terase pedih hati aku ni ..
hurm ..
i thought you'd change .
i thought you're different now .
i thought if i reconcile with you ,
between us will be all fine ..
my intention just wanna make peace with you ..
i let my ears hear what my heart say ..
deep in my heart say go make peace with you ..
i do it ..
i go ..
i thought if i do that ,
we could be in good terms
but i was wrong ..
you was still like old time ..
you're not change ..
sekali aq denga cite pasal kau ,
pedih hati aq ..
kenape kau jdi mcm ni .
aq ingtkan kau org yg baru ..
ingtkan kau dah ade matlamat diri .
aq salah .
aq salah menilai kau ..
aq x tau cemane nk gambarkan betape sedihnya hati aq ni .
dah .
i give up ..
i will not rely on you anymore .
aq menyesal ikut ckp hati aq ..
hati kecik aq ckp jgn berdendam ..
ok aq takkan ..
aq ikut ckp hati kecil aq ..
suruh aq berbaik dengan kau ..
aq ingtkan kau dah lain ..
tapi aq salah .
pedih hati aq takde sape tau .
aq nk cerite kat sape aq pun x tau .
aq tak boleh berckp sbb terlampau sedih .
fine .
aq takkan carik kau lagi .
aq akan cube tidak ingt kat kau .
aq menyesal ..
sungguh ..
niat hati aq cume nk cube untuk tidak bermusuh dengan org lain .
tapi bile aq cube untuk berdamai ..
aq nmpk belang kau yg kau tak pernah tunjuk .
sekarang aq da nmpk .
sedih aq tuk aq je .
biar aq sedih sendiri .
dah penat laa hati ni asyik nk nangis je .
luaran aq , org nampak aq kuat ..
tapi sekali aq da sedih , nangis ..
aq x leh berhenti .
dah .
aq stop kat sini .